Vader op zoon
In deze muzikale debuutfilm lijkt er nauwelijks verbale communicatie te zijn tussen een vader en zijn jonge zoon. Maar als papa op zijn saxofoon speelt, luistert de jongen aandachtig. Hij krijgt een slokje van papa's koffie. Een hele kleine, intieme film met het hart op de juiste plaats.