The Blood of Stars
Een vrouw en een meisje praten over de alomtegenwoordigheid van ijzer dat ons lichaam verbindt met de aarde en de kosmos. Er zouden zomaar residuen van de vorming van het heelal in ons bloed kunnen zitten, zo suggereert dit visuele essay. IJzer is van alle tijden en deel van de geopolitiek, van mijnbouw tot oorlogsvoering.