Meme-rIFFR
Eric Allen Hatch is een festivalprogrammeur en filmrecensent die gelooft dat het maken en waarderen van memes kennis en smaak kan verbreden en zo onze betrokkenheid bij de filmcultuur kan vergroten. Meme-rIFFR presenteert voorbeelden van het werk van Hatch en andere meme-makers en nodigt bezoekers uit de templates te gebruiken om ze te helpen bij het zich onderdompelen in de vreemde maar prachtige wereld van het ontwerpen van dank arthouse-memes.