Sweat Rain
In het door extreme droogte geteisterde Marokko probeert een eenvoudig boerengezin zijn kostje bij elkaar te scharrelen. M’barek woont samen met zijn oude vader, zijn vrouw Aida en hun zoon Ayoub op hetzelfde land dat generaties lang door zijn voorouders werd bewerkt. Zijn hoop op de voortzetting van die traditie heeft hij gevestigd op het ongeboren kind dat Aida draagt, want tot haar grote verdriet ziet M'barek in Ayoub, hun puber met het syndroom van Down, geen toekomst. Omdat het dorre land nauwelijks gewassen voortbrengt, begint M’barek een put te graven in de overtuiging dat hij op een waterreservoir zal stuiten.
Zijn vruchteloze inspanning verandert gaandeweg in een metafoor voor zijn pogingen om aan geld te komen voor het aflossen van een schuld bij de bank. Lukt hem dat niet, dan dreigt het gezin alles te verliezen. De onzekere en gespannen situatie bezorgt M’barek, Aida en Ayoub elk hun eigen verdriet, dat ze op verschillende momenten in de film laten horen in poëtische voice-overs.