Non castus
Gedwongen door geldproblemen verhuist Trinidad met haar zoon Camilo van 21 naar het platteland van Zuid-Chili om opnieuw te beginnen. In de eenzaamheid ontwikkelt zich een intimiteit tussen hen die onbeheersbaar blijkt. Ruimdenkend en met een open hart toont Andrea Castillo ons een gevoelige, menselijke relatie tussen moeder en zoon.