Mauro, een twintiger in São Paulo, leeft vooral 's nachts, ontmoet wat bekenden en jogt door de verlaten straten. Het is duidelijk dat er iets essentieels ontbreekt in zijn door sociale media gedomineerde bestaan. Zal hij ooit op de plek van zijn dromen terechtkomen? Overtuigend debuut door stijlvastheid en open vorm.