Antes de irme
Jimena’s ex-vriend woont nu in hun oude huis met zijn nieuwe vriendin. Ze heeft de sleutels nog en wil hem nog wat dingen vertellen. Ze gaat naar binnen als er niemand thuis is, want dat voelt normaal. Mariana Sanguinetti brengt een ode aan intimiteit en afsluiten, met humor en een groot hart.