Nadat Than zijn buurman Das van een stille dood heeft gered, blijkt dat hij de enige is die hem op komt zoeken in het verzorgingstehuis. Behalve met de masseuse Señorita had Das verder met niemand contact. Wat volgt zijn onverwachte verwikkelingen tussen drie getormenteerde geesten.