Cassette: A Documentary Mixtape
Philips-man Lou Otten, algemeen gezien als de bedenker, vertelt over het ontstaan en het wereldwijde succes, te danken aan zijn coulante houding tegenover electronicaconcurrent Sony. Daarnaast zingen underground iconen als Henry Rollins, Thurston Moore en Ian MacKaye de lof op het onvolprezen cassettebandje – nu door jonge bands en muziektenten herontdekt als een hippe, analoge muziekdrager. De ruimtes tussen de ingetogen anekdotes van Otten en de enthousiaste liefdesverklaringen van huidige fans worden mooi opgevuld met geluidsfragmenten van originele bandjes uit een grijs, maar nog steeds warm klinkend verleden.