A Heart of Love
In een soort vervolg op zijn debuutfilm The Performer (IFFR 2015) fictionaliseert filmmaker en curator Lukasz Ronduda het leven van Wojtek Bąkowski en Zuzanna Bartoszek, twee belangrijke kunstenaars in hedendaags Warschau. Wojtek is de oudere van het stel en heeft al een stevige reputatie als dichter en muzikant. Zuzanna lijdt aan een auto-immuunziekte, maar bruist van het leven en staat op het punt door te breken als kunstenaar. Ze kleden zich hetzelfde, als het Poolse equivalent van Gilbert en George. Hun leven is één grote performance, uitgevoerd in het openbaar, maar ook thuis. Langzaam maar zeker veranderen de geliefden echter in concurrenten.