Lili
Sinds de jaren twintig worden vrouwen met een perfect Kaukasische huid naast een kleurenkaart gefilmd om de kleurbalans van de camera te regelen. Exotisme of juist racisme? Het fenomeen heet ‘China Girls’ omdat de huid wit als porselein (‘china’) hoort te zijn. De vertelstem in de film is die van een Kodak-directeur die zijn ontmoeting met de 'echte' Lili navertelt.