Giechelende meiden die een stoere machoman stiekem viagra voeren, dat klinkt best komisch. Maar is het dat ook echt? De Spaanse Natalia komt aan in Mexico op verzoek van haar vriendje Esteban (vertolkt door Y tu mamá también-ster Diego Luna). Hij blijkt echter de stad uit te zijn voor werk. Zijn vriendinnen vangen haar op, en zo wordt Natalia meegesleurd in hun wilde levensstijl. Me quedo contigo begint als onschuldige komedie met rijke meisjes die zorgeloos plezier maken. Geleidelijk ondergaat de film echter een transformatie die eindigt in donker sadisme. Kunstenaar Artemio Narro maakte al verschillende installaties en video’s met geweld als onderwerp. Zijn eerste speelfilm is niet alleen een commentaar op alomtegenwoordig geweld in Mexico, maar ook op hoe we naar geweld kijken. De veranderende toon van de film en een ingenieuze omkering in de strijd der seksen maken de film tot een confronterende ervaring.