Een collage van toegeëigend beeldmateriaal over de ‘male gaze’ – maar dan letterlijk. Dit is inderdaad een film over mannen die kijken, maar waarnaar en waarom? De lijst aan het begin met betekenissen van het woord ‘queer’ nodigt uit tot interpretaties die waarschijnlijk onbedoeld of zelfs onlogisch zijn, maar ze zijn er wel. Punkachtige pret.