Wat gebeurt er in het gedeelte van stripclubs dat is voorbehouden aan de vrouwen die er werken? Natuurlijk: het dagelijks leven vindt er plaats. De vrouwen praten, kaarten, werken aan hun afstudeerscriptie en bespreken de mannen met wie ze te maken hebben. Dit fraaie essay in portretvorm vervlecht documentaire met re-enactment.