De muzikant Johnny Loves Me (Jonathan Bergsma) uit Leeuwarden speelt de hoofdrol in deze confessionele cine-memoir, die hij met Jonathan Sipkema schreef en regisseerde. Deze trippy film is gebaseerd op zijn intieme en melancholische rapmuziek en dompelt de muzikant onder in zijn emotionele staat van conflict, waarbij hij droomachtige beelden gebruikt om zijn diepste onzekerheden te verkennen. Zal Johnny Loves Me toevlucht nemen tot escapisme of leert hij eindelijk zijn eigen problemen onder ogen te komen?