Erzählungen eines Kinogehers
Hoogtepunt van het Thaise actiefilmgenre uit de jaren 80 met een flinke dosis cynisme en spektakel.
Drissa Touré keert met zijn frisse verteltrant terug op IFFR, deze keer met Stéphane Mbanga als coregisseur.