Als je goed kijkt, zie je hoe verhalen zich ontvouwen en hoe de dieren ons hun unieke karakter tonen. Dit wordt verder benadrukt in de aftiteling, waar de dieren evenveel ruimte krijgen als de mensen die bij de productie van de film betrokken waren.