El jardín de los faunos
Het leven en werk van de Spaanse Nazario Luque, de baanbrekende queer kunstenaar en auteur van de eerste openlijk homoseksuele undergroundstrip. Het romantische en zeer uitdagende El jardin de los faunos is een intiem portret van een man die zijn leven gewijd heeft aan de liefde, vrijheid en het bevorderen van de queercultuur in een land dat na de Franco-dictatuur zijn vrijheid nog altijd aan het ontdekken is.