Manifesto
Een kunstacademie voelt zich in het nauw gedreven door een verstikkende cultuur van bewaking en regelgeving nadat het is ondergebracht in een universiteit en een open campusgebouw. Personeel en studenten zoeken wegen om die controle met geheime operaties te ondermijnen. Puttend uit haar eigen ervaring als kunstdocent onderzoekt de in Oslo wonende Ane Hjort Guttu wat je opgeeft als creativiteit wordt vervangen door orde. En ze reikt ons actieplannen aan waardoor ook wij speelse rebellen kunnen worden.