Een naakt lichaam in de duisternis, schreeuwend uit alle macht, zonder geluid te maken. We kijken naar Yousef in het poëtische openingsbeeld van Paradise Drifters. De tiener heeft hulp nodig. Liefde. Of op z’n minst een beetje aandacht. Maar net zoals bij de twee andere hoofdpersonen in deze rauwe roadmovie is er niemand die zich nog om hem bekommert.
Yousef mag zijn jeugdinrichting verlaten, maar heeft geen familie om naar terug te keren. Chloe is zwanger van haar stiefvader en wordt weggestuurd naar Spanje. Lorenzo wil met drugssmokkel snel geld verdienen.
Dat deze drie jongeren elkaar onderweg ontmoeten, wil nog niet zeggen dat ze uit de ellende zijn. Speelfilmdebutant Mees Peijnenburg deelt harde klappen uit aan zijn personages, een voor een sterk vertolkt door de jonge cast. Een uitweg is niet zomaar gevonden in deze wrede wereld. Maar hoe meer het onderlinge vertrouwen groeit, hoe bevrijdender Paradise Drifters wordt.