Een mythische vertelling en kleine portretten in Havana schetsen een reis door een magische wereld. Dolend door een intense duisternis zoeken bewoners naar water teneinde het veilig te stellen – in een verstilde tijd, onder invloed van de maan en de hypnotiserende krachten van Yemaya, godin van de zee.