Liegen, bedriegen, het sluiten van onderhandse deals en het paaien van de Taiwanese elite: het zijn enkele van de talenten van matriarch Tang Yue-ying, een bescheiden ogende weduwe die er alles voor overheeft om haar macht en rijkdom te behouden en uit te bouwen. Die talenten heeft ze dubbel en dwars nodig, als ze in verband wordt gebracht met een schandaal over de aankoop van een stuk land. Zeker wanneer haar twee dochters – de rebelse Ning en de brave Chen – zijdelings betrokken raken bij de gruwelijke slachting van een bevriende familie, die weer lijkt samen te hangen met de corruptiezaak.
Een weelderige mix van soap en thriller waarin vrouwen de dienst uitmaken, de decors en kostuums van grote schoonheid zijn en twee eigenaardige muzikale vertellers uitkomst bieden zodra het lastig wordt om alle intriges en schandalen te volgen. Grote winnaar van de Golden Horse Awards in Taipei.