De faam van District Unknown reikt gaandeweg tot ver over de landsgrenzen, maar met de populariteit groeit ook het gevaar voor de bandleden, die daarnaast, net als elke inwoner van Kabul, bijna dagelijks te maken hebben met aanslagen en vuurgevechten. Is de liefde voor hun land, band en familie sterker dan de aantrekkingskracht van een normaal leven buiten Afghanistan?