In een mysterieuze nacht door Kyoto, waar maar geen einde aan lijkt te komen, doet de onzekere student Senpai poging na poging om zijn hartstochtelijke liefde te verklaren aan de veerkrachtige Otome. Zij – een feestbeest pur sang – is niet te stoppen en raast van locatie naar locatie. Dit wervelende, episodische avontuur beperkt zich niet tot slechts een kroegentocht, maar stormt door naar een lokale boekenmarkt, een zomerfestival en vele andere onverwachte plekken vol excentrieke personages die Senpai te hulp schieten of juist dwarsbomen. Lukt het hem uiteindelijk om Otome’s hart te bereiken of druipt Senpai voor eens en altijd af.
Verschillende animatiestijlen wisselen elkaar voortdurend af in deze kleurrijke, hallucinerende trip door het nachtleven van Japan, waarmee Yuasa Masaaki laat zien waarom hij een van de hedendaagse meesters van Japanse anime is. Niet alleen in vorm en stijl, maar ook in de volwassen thematiek van zijn films.