Een vrouw is aan het vissen in modderig water, de natuur heeft te lijden, het onderbroken gezang van de muezzin: allemaal verbonden door een dunne, zwarte lijn. Winnaar van de Grand Prix op de Kurzfilmtage Winterthur.Voorfilm bij La torre.