Hij groeide op met een dieet van televisie en noodles, aldus de Australische graffitikunstenaar Anthony Lister. Zijn vader was alleen bezig met vechtsport en had geen tijd voor het gezin. Toen de stad Brisbane een wedstrijd uitschreef om de regelkasten van stoplichten op te fleuren, stuurde Lister een plan in. Hij kreeg de opdracht en de spring-in-‘t-veld groeide uit tot een wereldberoemd kunstenaar. ‘Brizzy Banksy’, kopte een lokale krant.
Het unieke van deze biopic is dat Lister altijd een camera bij zich had, waardoor de kijker alle hoogte- en dieptepunten uit de eerste hand meekrijgt. Hij trouwde met zijn eerste grote liefde, kreeg kinderen, verhuisde naar New York en werd nog beroemder. De tragiek is dat hij dezelfde obsessie voor zijn werk ontwikkelde die zijn vader ooit het huis uit dreef. Er kwamen drugs, er volgde een scheiding, zijn drie kinderen zag hij niet meer.