Enigmatic Whisper
Deze film, op 16mm geschoten in het atelier van kunstenaar Alexander Calder (1898–1976) in Roxbury, Connecticut, schetst een filmisch portret van een van de hoofdfiguren in de 20e-eeuwse kunst: met beelden van instrumenten en materialen, die bewaard zijn gebleven zoals Calder ze achterliet, maar ook van de natuurlijke omgeving. (Rosa Barba)