Intiem liefdesverhaal over twee jonge mensen in Tel Aviv van wie je nooit zult weten hoe sterk hun liefde eigenlijk is. Vanwege haar eetstoornis en de wens om voor altijd te verdwijnen, woont Tom noodgedwongen in een gesloten instituut. Neil zwerft met een tuba over straat, overtuigd dat hij maandag met de populaire band The Misogynists mee naar Berlijn mag voor een Europese tour.
Het duurt even voordat je merkt je dat Neils hoofd niet helemaal werkt zoals bij de meeste mensen. Na een toevallig bezoek aan het instituut vlucht hij met Tom de straat op en belooft haar dat ze maandag mee kan naar Berlijn. In de 24 uur die ze bij elkaar zijn, groeit hun liefde, maar Tom wil nog steeds langzaam verdwijnen en Neil zal waarschijnlijk nooit weten hoe de wereld werkt. Bijna terloops wijst regisseur Ram Nehari op de bizarre obsessie met het lichaam in de moderne Israëlische cultuur.