Zelfmoord? Nee, het was gewoon een stom ongeluk, de dood van zijn zoon. Dat houdt de stugge boer Aubrey vol tegenover zijn dochter Clover, die vanwege de begrafenis na een lange afwezigheid weer terug is op de ouderlijke boerderij. Zij gelooft er niets van (“Je stopt niet per ongeluk de loop van een geweer in je mond”), maar snapt ook niet wat haar broer dan zo ongelukkig maakte. Een boerderij in verval, ergens op het grauwe Engelse platteland: Hope Dickson Leach maakt er een meedogenloze plek van, waar altijd een fles whisky in de keukenkastjes staat en waar praten een vies woord is. Een mooi decor voor de psychologische oorlog die vader en dochter zonder veel woorden uitvechten. Elke nerveuze trilling van Ellie Kendrick (Game of Thrones), de verbeten trek rond de mond van David Troughton – Leach registreert het feilloos. Met elke scène kweekt ze meer begrip voor beide partijen, én voor de zelfmoord. Ondertussen gaat het melken van de koeien altijd maar door.