Aan de vooravond van de apocalyps begraaft een verzetsgroep van verhalenvertellers een verzameling porselein. Ze willen zo de geschiedenis beïnvloeden en toekomstige claims op hun verdwijnende grondgebied ondersteunen. Door hun eigen mythe te verzinnen, beïnvloeden ze de geschiedenis en creëren ze feitelijk hun staat.