Een vrouw is op zoek naar haar vader. Ze komt erachter dat hij dood is maar gaat door met haar zoektocht. Ondersteund door het betoverende ritme van de maloya, een rituele zang op het eiland Réunion, worden de diepe, duistere banden tussen de doden en de levenden onderzocht.