Nog voordat Meda’s overleden pleegmoeder goed en wel begraven is, blijkt dat Meda en haar pleegvader de wet niet aan hun zijde hebben. Om administratieve en irrelevante redenen wordt Meda per direct uit huis geplaatst. De pleegvader poogt de bureaucraten aan het verstand te krijgen dat niemand baat heeft bij deze beslissing, maar heeft dat wel zin?