Honey and Old Cheese
Hassan heeft zijn visum binnen. Hij maakt zich op om bergdorp Tizi N’oucheg achter te laten en zich bij zijn vader in Nederland te voegen. Iedereen in het dorp weet dat hij binnenkort buitenlander wordt. In een ontroerend en soms komisch portret neemt Hassan afscheid van zijn vrienden, het land en de tradities.