You’re Dead to Me neemt ons mee naar Singapore, naar een vredig kerkhof dat zich uitstrekt over een dichtbegroeid tropisch woud. We treffen een eenzame anonieme figuur die op de graven slaapt en door het welige bos dwaalt alsof hij iets zoekt. Het solitaire mysterieuze personage roept een gevoel van isolatie op en zijn bewegingen signaleren een laatste verbondenheid met het bos en de doden voordat ze verdwijnen. (Ting Min-Wei)