Lichaamloze vertellers betreuren de breekbaarheid van het geheugen. In een vredig bos staren stenen monumenten ons aan alsof ze willen zeggen dat ze ons allemaal zullen overleven. Terwijl de weelderige soundscape knettert en de beelden vervagen, worden we meegetroond naar de diepten van de ecologische tijd en leggen we ons erbij neer dat we vergeten zullen worden. Zie ook de Short Special: Basim Magdy.