Swimming in Your Skin Again
Doordrenkt van de hitte, de geest en het landschap van Zuid-Florida, bezingt Swimming in Your Skin Again het spirituele vrouwelijke en de transitie naar volwassenheid. Aan de hand van verschillende vrouwelijke inspiratiebronnen dwalen we langs de rituele ankerplaatsen van het leven in en rond Miami: de katholieke kerk, het moeras, de achtertuin en het water. Een intens muzikale film waarvoor Terence Nance samenwerkte met zijn broer en muzikant Norvis Jr.