Manjača
Een introspectieve jongeman trekt in bij zijn lieve maar seniele opa en gaat mee in diens sleur van tv kijken en magnetronmaaltijden. Een leven ver verwijderd van wilde nachten met baldadige vrienden. Door hard te lopen probeert de man zich te focussen. Hij dwaalt door straten en imposante loofbossen. Zoekt hij iets? Of wil hij juist iets kwijtraken?