The Illmannered Milkman
Teddy ’the milkman’ Milks is een motorcoureur met weinig tot geen talent. Zijn claim to fame is de bijzondere omstandigheid dat hij letterlijk melk zweet. Hij doet zijn best om dit feit te negeren en de mythe van de motorkampioen in leven te houden. Met zijn personal trainer Kent zet hij een kamp op in de Hollandse duinen.