Een oude Venezolaanse man leeft alleen tussen herinneringen in een vervallen huis. Zijn comateuze vrouw verblijft in een verzorgingstehuis. De man besluit zijn leven een nieuwe wending te geven. Een bescheiden en stil portret over het verlies van contact met de buitenwereld en het onvermogen diepgewortelde liefde los te laten.