Weinig rivieren ter wereld zullen meer lijken hebben afgevoerd dan de Mekong. Geen wonder dat in dit Apichatpong Hotel, toch al een filmende hotelhouder van een andere wereld, niet alleen levende gasten verblijven. Ze hangen rond op de veranda, ze luisteren of spelen gitaar en er wordt gerepeteerd voor een film die er niet meer zal komen.