In een tableau vivant, afgewisseld met archiefmateriaal, komt een onbekende geschiedenis tot leven; één waarin de Palestijnse bourgeoisie onder begeleiding van Jaffa’s grootgrondbezitter Alfred Roch verkleed ging als pierrot op maskeradefeesten. Opgenomen in The American Colony Hotel, tast de film de sporen van het verleden af.