Warm, menselijk en – gezien het onderwerp uitzonderlijk – niet-hysterisch: in een illegale travestieshow in Havana verandert Sebastián, een zeventienjarige tiener, elk weekend in de zingende diva ‘Mila Caos’. Zijn grootste wens is dat zijn moeder hem ooit zal zien optreden, maar die wil er nog niets van weten.