Idee en scenario zijn van James Benning: een dag uit het leven van een jonge vrouw (prachtige rol Amy Seimetz). We zien haar achtereenvolgens de omgeving in zich opnemen in een koffiehuis, ontroerd bij een tramhalte, in gedachte in de tram en aandachtig in een museum. Ze kijkt en luistert en neemt zo de wereld in zich op.