Barry Doupé maakt animaties in een archaïsche computerstijl. In Thalé verbeeldt hij een serie botanische fantasieën die lezen als een door WikiLeaks uitgelekte jaren 70 catalogus van buitenaardse levensvormen. Met bijpassende synthesizersoundtrack.