Shadows of Silence
Een nominatie voor de Gouden beer in Berlijn en een vertoning in Cannes maakt van deze jonge, in Parijs werkende regisseur uit Sri Lanka een van de interessantste aanstormende talenten uit Zuid-Azië. Veel van zijn films gaan over het lot en de emoties van mensen die lijden onder oorlogsgeweld.