Voor zijn ambitieuze afstudeerfilm tekende regisseur Mariko Tetsuya zelf een Japanse strip, die hij baseerde op de Amerikaanse krantenstrip Yellow Kid. In de film werkt de schuchtere stripauteur Hattori aan een verhaal over de beroemde bokser Mikuni – die een relatie heeft met Hattori’s ex. Hattori ontmoet de weinig talentvolle bokser Tamura. Tamura droomt ervan om Mikuni te verslaan, en verwaarloost ondertussen zijn seniele moeder. Tamura blijkt een grote fan van Hattori’s mangastrips, vooral van Yellow Kid. De tekenaar besluit daarop een vervolg te maken, met Tamura in de heldhaftige hoofdrol en Mikuni als bad guy. ‘Het beeld van iemand anders wordt jouw realiteit’, zegt hij tegen Tamura. En daarna gaan werkelijkheid en fantasie op een verwarrende manier door elkaar lopen.