Misschien kan een film als deze alleen in Japan gemaakt worden. Alleen daar lijkt het vanzelfsprekend om de wereld van het commerciële stripverhaal (manga of niet) te verbinden met melancholieke kunst. Zelfs de mensen die de cultfilm Dainipponjin van dezelfde maker zagen, zullen niet weten wat hen te wachten staat. Surrealisme en komedie, of zelfs slapstick. De komiek, van het type droevige clown, wordt gespeeld door de filmmaker zelf. Hij wordt wakker in een afgesloten witte kamer. Of misschien droomt hij gewoon nog. Er gebeuren rare dingen in die kamer en de komische dromer heeft er weinig greep op. Buiten de kamer maakt de Mexicaanse worstelaar Escargot Man zich op voor een belangrijke wedstrijd. De relatie tussen de man in de kamer en de man in de worstelring blijft lange tijd een raadsel.