Een trance opwekkende caleidoscopische reis door talloze geheime Afrikaanse landschappen van allerlei aard, doordrenkt van een alomvattend animisme. Het materiaal is op alle mogelijke manieren bewerkt – collage, montage, beeld-op-beeld, solarisering – om een soort zintuiglijke overdosis te krijgen. Of verlichting.