In Galmi wacht Salamatou al twee jaar op haar bruiloft en haar toekomstige schoonfamilie dringt bij haar uientelende vader Yaro aan op een beslissing. De bruiloft zal plaatsvinden als de oogst binnen is. Yaro beseft dat hij meer uien moet oogsten en die tegen een hogere prijs moet verkopen om dat waar te maken.