Deze korte documentaire over het echte feest van Osun Osogbo plantte het zaadje dat jaren later zou uitgroeien tot de culturele-smeltkroesfilm Arugba. Nu vormt deze wat merkwaardige productie een ideale inleiding op de culturele achtergronden van dat latere werk.